Forum

Velkommen til Dansk Finnjolle Klubs hjemmeside.

Kommentarfelt er nederst på siden.
Debattér, diskutér, lav aftaler – og skriv pænt!

1.816 responses to “Forum

1. 5 både på vandet ud for Dragør idag. 2 sejlere inkl undertegnede sejlede nok lidt tidligt ind pga en en kort viste det sig senere byge.
    De 3 andre fik en noget længere tur.
    Næste store begivenhed ud for Dragør næste week end med 23 tilmeldte og flere der har sagt de kommer.
    Lige nu inkluderer feltet 5 svenskere og en Islænding, der også deltager i træningen på torsdag
    DEN18

2. Jeg har et par hængepuder, der er blevet tilovers og derfor sælges for en god flaske vin.
    Handlen kan eventuelt effektueres ved Dragør Mesterskaberne.

3. Dragør torsdag. 3 joller på og i vandet, da der var småregn
    Vinden kan bedst beskrives som østlig med hyppige vindspring op til 30 grader, med tilhørende vindhuller og striber.
    På trods af disse forhold havde vi nogle fine timer mellem Dragør og d3 grønne rendebøjer. Vi mødes igen på søndag kl 11, hvor vi håber at flere er kommet tilbage fra ferie. Vi har bestil tørvejr, og så må vi se om det hjælper
    Den 18

4. Dragør melder om sejlads flere gange om ugen. Normal afg kl 1100.
    Spild ikke denne mulighed for at nyde den danske sommer i godt selskab. Det hænder vi nyder nogle skabskolde når vi kommer ind.

• Så vil jeg anbefale at du snakker med de fine folk hos OK Jollerne. Men tror også du kan finde en på hjemmesiden linket nedenfor.
      Hilsen
      Jens Kristian

5. 4 både ud for Dragør idag fra 11 til 1330. Vi fik alle slags vind og til gengæld næsten ingen strøm

6. Hej,
    Jag försöker finna var man kan köpa ett överdrag/cover till Finnjolle, begagnat eller nytt, är det någon här på forumet som kan hjälpa mig med kontaktuppgifter?
    mvh
    Mats

Skriv et svar til Mats Rohlin Annuller svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s