Forum

Velkommen til Dansk Finnjolle Klubs hjemmeside.

Kommentarfelt er nederst på siden.
Debattér, diskutér, lav aftaler – og skriv pænt!

1.840 responses to “Forum

1. Skønt lørdags sejlvejr i vallensbæk i dag med solskind og 3 -6 meter.Dejligt at sejle i Køge bugt. Den 7

2. hej dragør mureren på vandet små 2 timer i 8-11ms i skulle have været med er der nogle sejler på torsdag kom nu hilsen mureren

3. 3 Finn på vandet lørdag kl. 11 i let vind. Den-14, Den-10 og Den-7. Søndag jævn vind kl.10 var Finn Den 7 på vandet og 4 ok joller.Det var vådt men det var ikke regnen der gjorde os våde i vallensbæk. Hilsen Jens

4. Dette er en oplysning fra Tempo Bådudstyr, Geminivej 2, 2670 Greve – til Jollesejlere.
    Vi har hele Henri Lloyds Cobra program i jolleudstyr h.h.v.neoprenhængebukser Hiking, neoprentop, Spraytop, Lycra trøjer samt Svømmeveste. Vi har åben alle ugens 7 dage se Venlig hilsen Ruth, Tempo Bådudstyr (www.tbu.dk)

• Hej Alle.

Var tilfældigt forbi Tempo Baade. Det er faktisk rigtig fine ting de har på bøjlerne til os. Specielt deres hængebukser fra Henri og deres neoprentoppe ser rigtig fine ud, og til spændstige priser, specielt for hængebukserne.

Super at der er en butik som er begyndt at hjemtage jolle udstyr:-)

Vi ses på vandet.

Mvh.
      Kenneth

5. HEJ JAN.
    VIL VÆRE PÅ VANDET VED 11 TIDEN I LET VIND DA DET OGSÅ ER EN GOD ØVELSE. VI SES.
    MVH JENS
    DEN – 7

6. Lyder som en god ide. Vil se om jeg kanon rigget båden i tide, da jeg ha lovet at levere Christians cykel på Frederiksberg kl 1115

Richard

7. Uanset om det er i Vallensbæk eller et andet sted er det nok en god ide at satse på lørdag undertegnede påtænker Lørdag 12.00 i Dragør.
    Michael B

8. Vil der være stemning for at sejle lørdag i stedet for søndag i denne weekend?
    Årsag: check vejrudsigten.

9. Vallensbæk søndags melding 3 joller på vandet 8-10m fra sydøst, igen dejlig store bølger, harestart ved udlagt mærke til kompas afmærkning, 1,5-2 timer sejlas på mellemlange op-ned baner og kun en enkelt badetur.
    Så er det lidt svært at være rigtigt sur.
    DEN 14

10. Jeg forventer at sejle på Vallensbøk lørdag morgen. Det vil være omkring 09:00, da jeg er nødt til at lege med min mast

Skriv et svar til danskfinnjolleklub Annuller svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s