Forum

Velkommen til Dansk Finnjolle Klubs hjemmeside.

Kommentarfelt er nederst på siden.
Debattér, diskutér, lav aftaler – og skriv pænt!

1.838 responses to “Forum

1. Til klubbens kasserer: Da jeg har solgt min FINN DEN 266, ønsker jeg at melde mig ud af klubben. Jeg går ud fra at denne meddelelse går til rette vedkommende!
    M.v.h.
    Ole Wiborg
    Tlf.: 40 79 00 32

• Hej Ole
      Tak for info, jeg skal sørge for at du ikke får nogen opkrævning til næste år.
      Richard

2. Kære finnjollesejlere
    Jeg var inde på motorregistret i anden sammenhæng og kunne så konstatere, at jeg formelt set stadig er ejer af en HARBECK finnjolletrailer. Jeg vil bede vedkommende der bruger den i øjeblikket henvende sig hurtigst muligt. Såfremt jeg ikke hører noget pr telefon/sms senest søndag 3/5-2020 kl 17 vil den blive afmeldt.
    Mvh Thomas Mørup-Petersen
    30 57 83 70

3. Nu sejles der fra flere havne, under kontrollerede Corona forhold.

Sejlerne møder op omklædte, dvs på cykel eller i bil i våddragt både til og fra havnen. Derved undgår vi fællesomklædning og bad i klubbens omklædnings og baderum.

Nu er vi kun sammen på jollepladsen, hvor det ikke er noget problem at holde min 2 meter Oftest 5-10 meters afstand.

Det samme gør sig gældende under sejladsen, så hurra for en sport der giver denne mulighed for at holde sig i form under så kontrollerede forhold. Længe leve enmandsbåde.

4. Jeg kan anbefale at henvende sig til Jesper hvis dit Tacktick kompas ikke længere fungerer fordi batteriet er gået død(Sakset fra OK jolle siden):

Få liv i dit døde Tacktik kompas. Jeg skifter batteriet for 250 kr. Da kan være ældre kompasser, hvor det ikke er muligt at få det til at vise andet end CAL. Derfor tilbyder jeg “no cure no pay”.

Jesper Sommer Mobil 40903200

Skriv et svar til Carsten Thomsen Annuller svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s