Forum

Velkommen til Dansk Finnjolle Klubs hjemmeside.

Kommentarfelt er nederst på siden.
Debattér, diskutér, lav aftaler – og skriv pænt!

1.824 responses to “Forum

1. I Veddelev har vi fået endnu en ny Finn sejler om bord og har nu passeret 20 joller i vores flåde. I følge Richard skulle det være danmarks rekord? Som vi ser det vil vores flåde fortsat vokse i det nye år. Jeg håber, at andre klubber vil forsøge noget tilsvarende i det kommende år så vi kan få hele Finn flåden til at vokse i Danmark.
    Hilsen Frank

2. Kongevejr på sundet her på vinterens første dag. 4 både og dem der styrede, fik nogle goder timer på vandet idag mellem 1115 og 1330

• Hej – I Veddelev havde vi også en super dag med 9 Finnjoller på vandet i strålende solskin og let vind.

3. Finnjollejullefrokost
    Vi er desværre for sent ude til at finde en mulig week end før jul, og påtænker at arrangere en seniorudgave torsdag den 12. Dec. Ideen kunne være at mødes på havnen kl11 for er hurtig tur på sundet, og derefter spisning i Franks mors hus kl 14.
    Er der stemning for det?
    Frank og Richard

4. 5 både fik idag nogle herlige timer på vandet ud for Dragør. Der blev sejlet mellem en rendebøje og anduvningen til den gamle havn. Det gav nogle lange kryds og korte lænsere, pga let SW vind og Nordgående strøm
    Richard

5. Der er lavet en video hvor vintertræningen ‘officielt’ indledes i Vallensbæk. Kan ses på FB også.

6. FlæskeCup – der er glemt en lysegrå sejlerjakke af mærket SLAM str. L. Endvidere en livrem der lå en en Føtex pose. Jeg har begge dele liggende hvis nogen savner dem? Hilsen Frank tlf. 20908870

7. 5 både på vandet ud for Dragør idag. 2 sejlere inkl undertegnede sejlede nok lidt tidligt ind pga en en kort viste det sig senere byge.
    De 3 andre fik en noget længere tur.
    Næste store begivenhed ud for Dragør næste week end med 23 tilmeldte og flere der har sagt de kommer.
    Lige nu inkluderer feltet 5 svenskere og en Islænding, der også deltager i træningen på torsdag
    DEN18

8. Jeg har et par hængepuder, der er blevet tilovers og derfor sælges for en god flaske vin.
    Handlen kan eventuelt effektueres ved Dragør Mesterskaberne.

9. Dragør torsdag. 3 joller på og i vandet, da der var småregn
    Vinden kan bedst beskrives som østlig med hyppige vindspring op til 30 grader, med tilhørende vindhuller og striber.
    På trods af disse forhold havde vi nogle fine timer mellem Dragør og d3 grønne rendebøjer. Vi mødes igen på søndag kl 11, hvor vi håber at flere er kommet tilbage fra ferie. Vi har bestil tørvejr, og så må vi se om det hjælper
    Den 18

10. Dragør melder om sejlads flere gange om ugen. Normal afg kl 1100.
    Spild ikke denne mulighed for at nyde den danske sommer i godt selskab. Det hænder vi nyder nogle skabskolde når vi kommer ind.

• Så vil jeg anbefale at du snakker med de fine folk hos OK Jollerne. Men tror også du kan finde en på hjemmesiden linket nedenfor.
      Hilsen
      Jens Kristian

11. 4 både ud for Dragør idag fra 11 til 1330. Vi fik alle slags vind og til gengæld næsten ingen strøm

12. Hej,
    Jag försöker finna var man kan köpa ett överdrag/cover till Finnjolle, begagnat eller nytt, är det någon här på forumet som kan hjälpa mig med kontaktuppgifter?
    mvh
    Mats

Skriv et svar til Richard Annuller svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s