Diskussionsemner til generalforsamlingen 19. august 2016 i Nivå

Bestyrelsen ønsker følgende diskuteret på generalforsamlingen under punktet ‘Eventuelt’

  • Skal Facebook eller hjemmesiden være den ‘aktive’ del hvor medlemmer kommunikerer, koordinerer mm?
    Begrundelse for at diskutere punktet:
    Vi har før på en generalforsamling besluttet, at hjemmesiden er den ‘aktive’ del, men måske har medlemmerne i dag skiftet holdning.
  • Skal der på hjemmesiden/facebook foreligge en mere detaljeret og aktuel liste over, hvilke medlemmer/bestyrelsesmedlemmer der har hvilke opgaver og ansvarsområder?
    Begrundelse for at diskutere punktet:
    Det kan muliggøre en større uddelegering af opgaver til en større del af medlemskredsen som for eksempel stævneanvarlige ambassadører, kontakt ambassadører til udlandet etc.
  • Skal der på hjemmesiden/facebook foreligge en mere detaljeret og forklarende information om aktiviteter og begrundelse for de gældende aktiviteter og aktivitetsniveau?
    Begrundelse for at diskutere punktet:
    Det kan øge medlemmernes opbakning til aktiviteterne, når forståelsen for prioritering og udformning af aktiviteterne er kendte. Samtidig kan det forbedre diskussionen, såfremt medlemmer ønsker at fremsætte forslag til at ændre i DFA’s udbud og udformning af aktiviteter.
    Eksempel: Stævneplanlægning (antal, geografi, koordinering ift udenlandske stævner), Clinic planlægning (tidspunkt, mål), DM koncept, Kommunikationsplan, Fleet strategi incl aften/weekend sejlads koncept, etc.

På bestyrelsens vegne

Michael Staal
DEN 80

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s